söndag 9 augusti 2009

Garden Girl





Jag har många gånger sparat på uttjänta kläder för att ha dem i trädgården eller stallet.

Det bästa var då jag sparade kläder packevis som trädgårdskläder och bodde i en trerummare längst Köpmangatan....
Jag har blivit något visare, eller fått mindre förvaringsutrymme då jag endast har några få uttjänta trädgårdskläder som jag släntrar runt i ganska så mycket då det är i trädgården jag är den största delen av min "fritid".
Jag har dock tagit till mig att det är av vikt att rensa i röran då man bor som vi med minimala förvaringsutrymmen. Men så kom jag till kapitlet i mitt liv som eventuellt skulle kunna få mig att rensa ut mina mysbrallor från tjänstgöring i stall och trädgård-Garden Girl.
Svenska designers som fixat byxor med utrymme för sekatör, snören mm som dessutom är hållbara, sköna och snygga...Nu är det bara att vänta tills man drabbas av den stora vinsten på Triss eller något sådant...650 kr för ett par knickers.
Men vad snygg jag skulle vara då jag släntrar runt i min trädgård, skulle rent av se lite proffsig ut...om man inte tittar alltför noga i rabatterna..........

2 kommentarer:

  1. Tar blomsterlandet lika mycket för dem ?

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken fin blogg!
    Om du vill, kan vi uppdatera dig om nyheter här på GardenGirl?

    Lycka till med bloggandet & trädgården....

    Ps: Det är helt ok att du använder bilderna.

    Bästa Hälsningar
    Erika på GardenGirl

    www.gardengirl.se

    SvaraRadera