lördag 29 augusti 2009

Dulton timer


Jag har länge gått och suktat efter en Dulton timer. Ville dock inte köpa den gnistrande i silver som jag fann i på butiken "God Smak" i Hallsberg då den är en aning för modern för mitt lilla kök.
Vad hittade väl inte jag då jag och dottern var på tjejtur inne i Kumla, om en Dulton timer i vitt på "Önska"-butiken vid torget i Kumla. Perfekt! Tyvärr så är inte plånboken stor då Försäkringskassan schabblat och inga penningar syns på mitt konto förrän 1 september, men om jag handlar hemma på byn så stöttar jag de lokala köpmännen samt så nästan sparar jag penningar då jag inte behöver betala frakt!!!! Eller????

Man kan hitta många fina argument för då man bara vill shoppa. Dulton Timern finns således hemma på mitt kylskåp!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar