söndag 18 oktober 2009

Me like...Cath Kidston


Om undertecknad, dvs jag, hade lite mer av likvida medel skulle mitt hem och mina barn bli lite mer pastelliga och blommiga ( trots att jag inte förnekar min fallenhet för blommönstrat så domineras faktiskt inte mitt hem av blomstemotiv!!! Inte en blomma så långt ögat kan nå i vårt sovrum , vårt vardagsrum eller familjerum ). Cath Kidston har finfina grejjor!!! Kolla in filten ovan, jag skulle vilja ha den i barnens kuddhörna i nya multimediahörnan i barnrummet.



Vaxdukar är inte att förakta då man aktivt använder köksbordet till målarateljé, bakstuga samt pysselbord!

Denna väska med matchande plånbok skulle väl få grannen M att skrika högt, men jag gillar den! Sambon skulle inte skrika bara muttra.....


Visst blir bullarna bättre om förklädet är charmigt????!!!!! Eller var det inte så det fungerade???
Nu råkar det vara så att Nice Presenter på Mariebergs köpcentrum har tagit hem Kidstons tvålar och krämer; men 30 kr för en minitvål ( ca 3*5 cm )och 45 kr för en krämtub i typ reseförpakning är fortfarande many money, även om man slipper frakt......
Undrar om jag skulle shoppa mycket mera med mer cash på kontot?????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar