lördag 20 mars 2010

Väckarklocka

Så hittade jag en Greengate väckarklocka på rea! I den färg jag önskade. Rosa & ljusblå är gulligt men inte lika fint i vårt gula sovrum så jag blev jätteglad då jag hittade en creméfärgad av förra årets modell på rea. Nu är ju bara frågan hur länge det dröjer innan jag tvingas använda väckarfunktionen...då jag har en morgonpigg son som ser till att väcka mig i god tid varje morgon vi skall upp...och varje morgon då vi har sovmorgon!!!
Kanske blir det att vi kommer att få användning av av den under påsklovet då jag än en gång skall försöka få tiden och energin till att läsa Dan Brown "The Lost Symbol" samt Stephanie Meyers "Breaking Dawn". Några av mina mellanstadie elever har till och med ställt sig på tur att få läsa Twilight nr 4 ( de har faktiskt tagit sig igenom några av de tidigare på engelska )så fröken får sätta fart om hon vill låta elevernas engelskaläsning ride the Twilight-wave...Så finns också Meyers nya serie att sätta tänderna i........
Väl mött,
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar