söndag 21 mars 2010

Påtvingad förnyelse

Jag har efter ett halvt liv( drygt ) med The Bridge-plånbok näst intill tvingats att se mig om efter ett nytt alternativ. Blixtlåset till myntfacket har efter 20 år gett upp och jag ÄLSKAR min The Bridge men jag kan bara inte köpa en ny...De kostar kulor numera!
Jag har ju lyckligtvis fler favoriter som tillverkar plånböcker. Kidston´s varianter kostar också en del men inte alls lika många slantar som en ny the Bridge.
Jag skall dock spara min gamla trotjänare. Man kan faktiskt råka springa på plånboksreparatör i framtiden som kan laga blixtlåset.
Anna Sui har kreditkorts hållare som också de sällar sig till den lantliga shabby stilen.
Jag ska kolla runt på nätet och se om jag hittar några bra priser och alternativ, men det lutar åt att Kidston & Sui får hålla varandra sällskap i min väska á la GeKå´s i Ullared tills dess att en messenger-väska ramlar ned i brevlådan som a gift from heavens....
Ha en fortsatt trevlig kväll,
Petra
PS till Britta!! Biljetterna är bokade nu......DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar