fredag 1 januari 2010

Julbilder 2009

Tindra fick faktiskt Barbie-prylar trots att hon redan har massor. Men vad gör man då det nästan bara står Barbie på önskelistan??????
Morfar Lasse på julafton!

Tomten kom och hälsade på och Rasmis fick en cop-cop ( =helikopter ) från cars-serien av honom. Morfar Bosse höll Rasmus som var lite rädd i alla fall tills han fick paket av tom-tom (=tomten ).
Mormor springer till köket och barnen springer runt annars är i alla fall ½ av familjen på plats.
Tindra kollar in Rasmus bilar....
Hästarna fick också julklappar. Slickstenar med smaksättningar av banan, klöver och mint!!!!
Pappa Håkan sitter och tittar så att min julklapp från honom fungerar som den skall.....Jag har nog varit lite snäll 2009 i alla fall!
Mormor, dvs min mamma, var smart. Hon gav mig pengar i handen och stränga order om att köpa MIG något till julklapp så det blev en degbunke i strl L från Gerbera samt...
...Vinterns söta, som hamnade på "bokhyllan" i köket. Mycket sympatisk receptbok med mycket sött och chokladigt...
Rasmus gillade att gosa med Tindras gudmor Britta.

God jul från familjerna Andersson /Karlsson/Kjellstrand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar