tisdag 5 januari 2010

Tack Tanya!

Jag har fått jul & Nyårskort från min kompis Tanya som har hemvist i Sydney, Australien. Hon bifogade även en hel drös bilder från sina två senaste Sverigebesök. Jag visar här ett axplock från 2008 och 2006!
Så här trött blev Tindra då Tanya och mamma var ute på äventyr.

Jag pratar lite förstånd ( ? ) med Filippa.
Tindra är ute med sin shettis Zorro.
...iklädd ett förkläde som hon fick av Tanya.




Lillebror var inte så stor och kaxig sommaren 2008!
Min tjej.


Pappa & Tindra på fyrhjuling och undertecknad använder apostlahästarna.
Tidra är duktig på att rida barbacka, även om hon helst rider med sadel.
Jag och lilltösen 2006 hemma hos Solweig & Bosse, mormors grannar och Tanyas värdfamilj då hon var utbytesstudent 89/90.
Här är tjejgänget anno 2006.

Tindra var redan som 2-åring jätteduktig att mata hästarna.
Filippa bodde inhyrd i Hörsta då.

Här är bild på fotografen, Tanya . Här är vi i svampskogen och hon har hittat gula kantareller 2006.
Här är det stallbygge på gång....
Det ser lite annorlunda ut idag!
Kramar till Dig Tanya från oss alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar