söndag 1 november 2009

Countrystyle

Countrystyle har fått hem väskor, hemtextil samt det tidigare utbudet av bad och hudvårdsprodukter á la Cath Kidston-me like!
Behöver dock troligen inskaffa den där klockan jag påstod att de som har barn inte behöver. Mina barn vaknar arla som bara den då vi har sovmorgon men på något konstigt sätt blir de som klubbade då det är dags för heldag hos dagmamman för dem och arbetet för mig.

Tyvärr finns inte Greengate ( min väckarklocka på önskelistan är otroligt nog, läs ironi, signerad Greengate ) hos Countrystyle så jag får väl spara in på fraktavgifter och fortsätta att drömma om fina saddlebag-väskor, kökshanddukar samt väldoftande krämer från engelska blomster/prick/stjärn-designerskan Kidston......
Varför kan inte jag vinna många penningar på Triss...Kanske man skall inskaffa någon lott så att chansen finns??????

1 kommentar:

  1. Ja det är ju det där med att införskaffa lott eller inte? Vad tror du - ökar det chanserna?
    Ha det gott och fortsätt dröm!

    SvaraRadera