måndag 9 november 2009

Degskålens att vara eller icke vara....


Jag har funderat på om livet inte blir mycket trevligare med en degskål från Gerbera i större format nu till jul. Skulle kunna tänka mig en rosa eller kanske turkos.
Det är hemskt vad min önskelista till jul blir lång...men den kommer nog att kortas av då jag ser mina barns önskelistor.
Lillemans ögon tindrar bara han ser en McQueen-bil eller hör ljudet av en motor och Lilltösen blir salig av Feér, prinsessor, glitter, Barbies och ceriserosa-prylar.
Pappa H är som vanligt och hjälper en kompis på kvällskvisten, så idag fick han bara träffa barnen en snutt på morgonen. Han kommer dock att kompensera oss med att snickra iordning en rund pryl.....som nog undertecknad kommer att gilla mest av oss, eller kanske H själv blir största anhängaren???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar