lördag 30 augusti 2014

Slutet av augusti 2014


Mina pållar kommer så fort de hör att jag pysslar på stallbacken. Lite love and attention är aldrig fel <3
Här är det min lille son som är på speedwayträning och blir fotograferad tillsammans med sin träningskompis för att de skall få pryda hemmalagets buss ;-)
Coola killar :-)
Lånad overall från träningskompisen med Indianernas logga. Stolt och glad kille :-D
Bingo i svampskogen !!! Vi hittade tom favoritsvamparna, svart trumpetsvamp :-D
Igår hade jag träningsvärk efter att ha lånat dotterns Hrid och galopperat över stubbåkrar och övat tölt. Galoppen gick toppen och tölten gick ok :-)

Vackra Viktoria fick gå på svampjakt i skogen med mig. Toppentesulyst tyckte hon som glufsade gran där hon hittade och jag funderar på vem som "dammsugit" våra svsmpmarker...EN ynka kantarell i skogen här hemma.
På önskelistan finns ff Greengate. 
Köpte en sådan assiett bara för igår :-)




Kanske borde jag köpa en sådan här :-P
Idag skall jag åka 20 mil för att köpa två hönor ;-)
Vill utöka våran förminskade flock och då vill jag ju ha Islands/Vikingahöns då oxå. Är säker på att ni får se bild på hönsen när de kommit hem :-)
Ses, eller hörs iaf,
Petra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar