lördag 10 augusti 2013

Underbara dagar....


Igår var vi i Kolmården med min mamma.  Det var minsann fart i en del inhägnader; björnhägnet hade full fart på både stora och små nallar.

Lunchdags i ko-hagen.
Get-matning och gos! 

Fågelvisning med falk
Och någon slags gam ( tror jag )!?
I andra inhägnader var det lugnt efter gårdagens och nattens regn.
Klappa en tiger vore ju något! Denna tyckte jag var lagom farlig ;-)

Denna var lite farligare- men bakom glas!
Men inne hos tigrarna var det full rulle på dem allihopa!!! Kul att få se!!
Dessa vildhundar var trötta-alla sju som vi såg. 
Delfinerna levererade- som vanligt!!!
Starka djur de där.
Bonus!!!!! Tindras idol, Erik Saade, hade konsert- utan att vi visste om det så kom vi samma dag som han var där :-)


Men idag fick jag åka själv på ponnyvisning i Örsta. Det var inte lika kul, utan min dotter! 
Men i eftermiddags följde lillprinsen med in till Örebro och efter mutning med fika på Fröken Brogrens veranda så shoppade vi skol/dagisutstyrslar till båda barnen.
Fortsatt trevlig helg alla glada,
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar