tisdag 6 augusti 2013

Oj, vad kul!


Såg på besöksräknaren att det idag varit över 120 läsare på bloggen. Kul! Jag som varken skriver om mode eller om något speciellt. Jag skriver om oss och vad som faller mig in! Delar lite recept, bilder och talar om vad vi hittat på.
Idag vill jag visa vilken fin son jag har! Jag tog kort på Rasmus i sitt nya linne med tigrar- som han snabbt anammade då jag kom hem med det. Tindra köpte sig en ridkavaj för egna pengar idag, men ännu har jag inte lyckats haffa henne med den på och med kamera i närheten.
Sedan kom två väninnor med barn och en kompis till Tindra så då var vi fyra vuxna och åtta barn som hade skoj i trädgården.
Och två katter och en hund. Ozzy har knappt lämnat oss en kvart sedan han kom hem efter sin två-veckors "semester" som han kom hem från i förrgår. Skönt att ha honom hemma igen!!!
Natti, natti!
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar