söndag 25 november 2012

Nästa helg är första advent...oj då!

Oj så tiden går fort nu. Sambon började svamla ( i mitt tycke ) om granar och adventsljusstakar och jag bara tittade på honom och funderade om han hade feber. Men se han har ju rätt det är dags att hitta adventsgran och ordna till lite utebelysning till nästa söndag som faktisk är första advent!
Min önskelista är som vanligt innan högtidsdagar och jul- mycket diffus.
Rasmus önskar sig allt dom har med spindelmannen att göra :-)
Tindra önskar sig... Ja hon är lite diffus hon oxå. Jag har dock koll på lite kläder som hon önskar sig.
Sambon är som alltid mycket otydlig i sin önskelista och förklarar att det här med jul är överskattat. Trams tycker vi och låter julbomben brisera till nästa helg då tomtar, bonader, granar och röda textilier invaderar vårt hem med främsta fokus på kök och vardagsrum :-)
Jag önskar mig mera ljus ( dagsljus ) men det kommer per automatik får jag hoppas! Annars står Pip studios på listan med några assietter, en häftig hjorttrofe att sätta upp i köket, hängare med hjorthuvuden från Åhlens eller...kort sagt heminredning. Kanske blir det lite mer av den varan till veckan då jag med trevliga väninnor planerar shopping eftermiddag i staden.
Väl mött,
Petra











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar