onsdag 1 september 2010

Kidston och Sabo via posten

Samtliga av mina handväskor har passerat sitt bäst före datum. Trots att jag faktiskt gått och kollat på väskor då jag varit på Mariebergs Galleria har jag endast hittat väskor i de övre prisklasserna och då jag inte är väskfreak så ger jag inte över 1000 kr för en väska. Nu bidde det att shoppa lite på nätet och så fanns ju kompisen till min plånbok á la Cath Kidston i form av en saddle bag-väska. Nu är det bara att invänta paket...


... i mängder. För när jag ändå shoppade så bidde det lite till...Jag har ny tjänst på jobbet så jag kommer att gå mellan de olika enheterna i skolan, ergo behöver en klocka för att komma i tid då jag inte alltid skall undervisa på samma ställe. Jag har inte burit klocka på c 10 år så det kommer bli en nygammal erfarenhet. En vit med bling bidde det.

Dottern har rosa bunting som är så fin. Detta blev sonens bunting-även om jag tycker att det blev lite mycket rosa så är den så fint gjord och passade bra i hans rum.
Thomas Sabo är ganska billigt att shoppa via Ebay-så nu bidde det ytterligare ett armband...
..och några hängen, bla detta på bilden.
Igår kom en present till lillkillen i familjen, Mater med flames från Tall Tales Tokyo Drifting. Kan kanske bli present till Rasmus då storasyster firar 6-årsdag nästa månad. Då vårt ena barn fyller brukar det andra få en present.

Hälsar,
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar