tisdag 1 december 2009

Explosion av rött

Nu har här julpyntats och granar har hämtats. Jag brukar känna det som om julen kommit hem och expoderat och så även i år. Nu i år gjorde jag också egen leverpastej till decembers start. Kanske inte så mycket för att det är adventstider utan mest för att min dotter är så dålig, lik mig, att äta pålägg.
Orkideérna har fått lite glitter och glamour i form av julgranskulor.


Dottern är född 2004 då dennna var med i Partylites kataloger. Skall kolla om jag kan få tag i en från 2008 då sonen föddes för att det skall bli lika. De älskar båda att sitta vid frukostbordet och låta snöflingorna yra inne i kulan och höra speldosan spela julmusik.

Julkulor, julgardiner, julmatta, en liten tomstenisse som sover ( Rasmus kallar den "be-bis" och klappar honom varje dag ), adventsstake, julgris, jultidning, julduk.....Visst kan man säga att hos oss så har julen kommit och exploderat..........
Kram från ett blött Vissberga,
Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar