måndag 25 mars 2013

Smått och gott

Mina barn kommer med andra kläder än vad jag förväntat mig då vi skall ut och åka... Så söta men oj vad stressad en mamma blir som vill komma i tid.
Igår var vi på besök hos en arbetskamrat till sambon på förmiddagen, hem och laga snabblunch och sedan ut i vårsolen en stund.
Sedan kom tjejerna för en stunds fika och syjunta. Kul med glada skratt och många kul idéer.
Efter syjuntan gör jag och Tindra med kompis in till Örebro där ungerska hundar skulle få träffa sina hussar och mattar för första gången. Det var kallt men kul.
Så fick jag träffa flera människor bl.a. tjejen som ordnar med adoptionerna för första gången. Så kul!!
Om det finns läsare som går i tankarna att skaffa hund så rekommenderar jag varmt gruppen "Hundadoption från Ungern - Dogwatchers" på Fb. Om du Gabriella läser så hoppas jag att du och killarna fick sova gott efter alla hundar fått sina nya ägare!
Kram,
Petra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar