lördag 8 december 2012

December helg

Äntligen är helgen här. Två gånger denna vecka har jag somnat med barnen vid 19-tiden på kvällen. Skönt men det blir lite lite med tid att fixa allt som skall fixas här hemma. Just nu ligger jag i fas :-)
Tyvärr har Tindras magont förvärrats till att inkludera feber :-(
Men hon har under dagen bättrat på sig och jag hoppas att vi kan vara ute lite imorgon.
Broddar på - i alla fall nästan. Har en brodd kvar på en hov som måste dit innan vi vågar oss ut på vägarna med Hrid.
Mina liljor doftar fantastiskt !!!!! Nu har de slagit ut alltmer och är så fina!
På stalldörren har ett fint hjärta tillkommit. En present från min moster och tillika Tindras ena gudmor. Tack Mona-Lisa!
Väl mött ute i snön alla,
Petra












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar