söndag 23 december 2012

En bra dag idag

Idag har mamma tagit hand om mina yrväder samtidigt som hon förberett julmat!!!!
Jag fixade annan julmat i form av hösilage med sambon. Dessutom var jag med och shoppade lite till inför den stora dagen imorgon :-)
Typiskt nog var en present jag bestämt mig för att köpa 50% dyrare idag än i fredags då jag hade tre barn på shopping...I och för sig blev det billigt med undantag restaurang/fika notorna då!
Sedan kom en granne med en klapp, rökt kött :-))))
Nu har jag fixat cupcakes à la Hummingbird Bakery med mörk kakaosmak samt så lade jag till vita chokladbitar i smeten. Färdiggräddade frostade jag på lite färskostglasyr och minimarshmallows. Sötbomb! Och som om inte det är sött nog vispade jag ihop lite dansk guf med jordgubbsmak som jag ämnar ta med hem till mamma och kvällens efterrätt glass....
God jul !
Petra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar