söndag 19 januari 2014

Häst i inredning


Dessa gjutjärns hängare/termometer vill jag ha i stallet :-)


Tindra tingade vattenflaska och box i aluminium/plåt.
Till köket är det fint med foto-disktrasa och 
Salt och pepparkar  :-)
En riktigt tjejig mössa och 
Papperskorg. Allt ovan finns hos www.horsestuff.se



Tror sambon skulle få fnatt om jag klickade hem dessa från www.horsemaniac.com.


Det finns fler som gillar hästar i inredningen. Dessa bilder har jag lånat från en blogg. 


På Flyinge har de oxå en del inredning. Vällingklocka för 60kr.

På www.spiti.se tar de 999kr för denna kudden. Och jag som föll som en fura för denna :-( 
Lite för dyr för min plånbok!

Eller kanske ett hästhuvud från Miljögården. Finns hos www.nordljus.net

Andra som har häst-teman;
www.djurdesign.se
www.huntley.se
www.whatacountrylife.se

Vi får väl se om det blir något beställt!
Kram på Er,
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar