torsdag 17 november 2011

Längtar, men tänker smygfira!

Ha, ha! Idag kom så betyget från Stockholms Universitet, godkänd med ett gott betyg så idag tänker jag fira trots att jag snart gör uppror över renoveringskaoset!
Inte nog med att vara utan vatten och spis, ugn .....nu har vi dessutom slängt ut så gott som ALLA saker som förvarades i utrymmet under trappen = än mer kaos än tidigare!
Men igår så hittade jag några förvaringsburkar ( Nej mamma, man kan troligen inte få för många förvarinsburkar, eller? ) som jag införskaffade tills det blir dags att kunna inviga köket om så inte med pompa och ståt så i alla fall med fina burkar till kakor, kaffe, mjöl samt socker.
Nu skall jag förutom dagens akademiska dos fira med en påse godis samt så skall jag fira att min lilla hästskrutt idag får gå ut och andas frist luft efter två veckors innevila pga fång ( i november ) och detta firas med att måla tak och möbler vita!
Väl mött i höstsolens sken!
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar